loading...
به مرکز سرگرمی و تفریحی خوش آمدید
sepehr alijani بازدید : 12 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

امشب حرف هایت را 
در گوش ماه می زنم
تا به آفتاب بسپارد...
خواب امشبت رنگین کمانی باشد...
شبت شیک

.

.

.

دنیای بزرگی ندارم اما همه ی دنیای من تویی
شبت بخیر دنیای من

.

.

.

شب ها موقعه ی خواب تنها زمانی که تو از هیاهوی این دنیا در امانی وبه ارامش میرسی پس یک شب بخیر هدیه میکنم بهت تا در ارامش در دنیای دیگر سیر کنی شب بخیر

.

.

.

لالایی لا لا بخواب ای گل نازم
که واسه چشای تو قصه می سازم…
لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن
همه فرشته ها روتو می بوسن

.

.

.

عزیزم خواب و بیدارت قشنگه
شب من بی تو و بی آب و رنگه
بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم
منم من, عاشقت, آروم باش بهترینم

.

.

.

تو بخواب نازنینم
به جان تمام دلواپسی هایم قسم
که لحظه ای دیده بر هم ننهم
و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم
قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود
تو بخواب نازنینم .... شب به خیر

.

.

.

شب
یعنی پایان با تو بودن
ای کاش میشد شب نیز جلودارمان نبود
در انتظار شب های با تو هستم
شب خوبی داشته باشی

.

.

.

ای کاش دوباره صبح بشه دوباره مهمونت کنم
با گفتن صبحت به خیر گلها را قربونت کنم
شب به خیرعزیزِم

.

.

.

شب به خیر عزیزِ من ، خوابای خوب ببینی
بری از دامنِ شب ، گُل تازه بچینی

.

.

.

میروم وعده آنجاکه با هم شب و روز را آشتی است،صبح چندان دور نیست...

.

.

.

این پیام از من خوابالو ! برای یک آدم خوابالو
در زمان خوابالودگی ، ارسال شده است !لطفا خوب بخوابید ، شب خوش

.

.

.

عزیزم پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات
بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات
شب به خیر احساس من . .

.

.

.

امیدوارم امشب که می خوابی سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاها
عزیزترینم ، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .شبت بخیر

.

.

.

عزیزم خواب و بیدارت قشنگه / شب من بی تو و بی آب و رنگه
بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم / منم من, عاشقت, آروم باش بهترینم . 

.

.

.

شب سردی ست و هوا منتظر باران است 
وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است 
شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من 
ماه پیشانی من،دلبر بارانی من

.

.

.

شبت شیک
شبت بهشت
شبت رنگارنگ
شبت ستاره بارون
شبت پر خاطره

.

.

.

ﺧﻮﺍﺑﯽ؟ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﺁﺭﻭﻡ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ، ﺑﯽ ﺗﺮﺱ، ﺑﯽ ﺩﻟﻬﺮﻩ، ﺑﯽ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ
ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﺎﺷﻢ، ﺩﻡ ﺩﺭ ﻭﺍﯾﺴﻢ، ﺳﺮﻣﻮ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﻢ ﺑﻪ ﭼﺎﺭﭼﻮﺏ، ﻧﮕﺎﺕ ﮐﻨﻢ
ﺧﻮﺏ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ ﮔﻠﻢ
ﺧﻮﺍﺑﺎﯼ ﺭﻧﮕﯽ ﺑﺒﯿﻨﯽ

.

.

.

سلام..
ببخشيد اين وقت شب مزاحمتون شدم..
ميخواستم ياد آوري كنم كه شب ها كه ما ميخوابيم آقا پليسه بيداره..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 1,312