loading...
به مرکز سرگرمی و تفریحی خوش آمدید
sepehr alijani بازدید : 12 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

امان از دلتنگی!
بزرگترین اشتباه آدم میتونه این باشه که دلتنگیشو با برگشت به یه رابطه ی غیر اصولی که یه بار هم دلتو هم مغزتو زیر سوال برده تسکین بده!از اون به بعد فقط باید وحشت تنهایی دوباره رو داشت

.
.
.
چه غریب ماندی ای دل ، نه غمی ، نه غمگساری 

نه به انتظار یاری ، نه ز یار انتظاری 

غم اگر به کوه گویم بگریزد و بریزد 

که دگر بدین گرانی نتوان کشید باری
.
.
.
خدایا تا خرخره پر از دلتنگی ام...مرسی دیگر میل ندارم
.
.
.
تمام تنم میلرزد...
از زخمهایی که خورده ام ...
من از دست رفته ام ... شکسته ام میفهمی؟؟؟؟
به انتهای بودنم رسیده ام اما.........
اشک نمیریزم 
پنهان شده ام پشت لبخندی که درد میکند!!!!
.
.
..
آنقـــدر حِسم را کشته اند آدم ها

که ســیب سـرخ هم

حـــوایـی ام نمی کــند...!
.
.
.
ارامش صداش اندازه گریه ی من دووم نداشت
زود زود تموم شد
ولی من دارمش...من این ارامش و این صدا رو دارم....ولی جایی گذاشتمش که فقط منم و من...گوشه ذهن من..
و باز هم در خیال من....
لایک= همین که داریش خوبه...هرجا که باشه..حتی در رویا
.
.
.
کوچکتر که بودیم دل بزرگتری داشتیم الان که بزرگیم چقدر دلتنگ....
.
.
.
خیلی بده به یه جمله عاشقانه که تو وبش گذاشته دل خوش کنی و بعد یه مدت بریو ببینی اونو با یه جوک عوض کرده اون لحظه انگار میخوای بمیری اون لحظه میفهمی فراموش شدن یعنی چی
.
.
.
دلم تنگه دلم تنگه واسه ي خاك خونه 
آخه از غم دوريش دارم ميشم ديوونه 
.
.
.
گاهی دلم میخواهد دمپایی هایم را,پا به پا بپوشم!
تا ببینم,هنوز کسی حواسش به من هست.
.
.
.
در فنجان خالی میشوم
شبیه عابران خسته
مرا قورت میدهی و من
راه قلبت را پیش میگیرم
در قهوه ای که
به رگهایت جاری است!
.
.
.
بـــ ـ ـا رانـ ـ ـ كـ ـ ـهـ مــ ـ ـيــبارد.......
دلـــ ـ ـم بــ ـ ــرايـــ ـت تـــنــ ـ ـگ ميــــشـ‌ ـ ـود
-----------عجـيـ ــ ـب سـ ـ ـــرد اسـ ــ ـــتـــــ هـــ ــــواي نبـــــودنــت-----------
.
.
.
براي خونه دلتنگم
نه اينجا جاي موندن نيست
نه مي تونم كه برگردم‏!‏

فكرميكنم روزي كه صيغه ي طلاق جاري بشه؛خيلي گريه كنم‏!‏‏!‏‏!‏
خدايا بهم صبر بده...
.
.
.
اشتباه نکن ...
بیشتر از آنکه دلم برای تو تنگ باشد دلم برای منی تنگ است که تو را نمی شناخت
.
.
.
چه دردي داره دلتنگي
يه لحظه عاشقي اما
براش يك عمر مي جنگي‏!‏
.
.
.
چقدر دلتنگ حضورت هستم ،
کاش عکست هم بوی تو را داشت ......
.
.
.
اینکه در اغوش توست ..زمانی ارزویم بود .. عزیزم بود ولی حالا ..
حرفی نیست .......
فقط هوایش را داشته باش .....
اما بازیچه اش نشو ....
مثل من !اینکه در اغوش توست ..زمانی ارزویم بود .. عزیزم بود ولی حالا ..

حرفی نیست .......
فقط هوایش را داشته باش .....
اما بازیچه اش نشو ....
مثل من !اینکه در اغوش توست ..زمانی ارزویم بود .. عزیزم بود ولی حالا ..

.

.

.


حرفی نیست .......
فقط هوایش را داشته باش .....
اما بازیچه اش نشو ....
مثل من !اینکه در اغوش توست ..زمانی ارزویم بود .. عزیزم بود ولی حالا ..
حرفی نیست .......
فقط هوایش را داشته باش .....
اما بازیچه اش نشو ....
مثل من !اینکه در اغوش توست ..زمانی ارزویم بود .. عزیزم بود ولی حالا ..
حرفی نیست .......
فقط هوایش را داشته باش .....
اما بازیچه اش نشو ....
مثل من !اینکه در اغوش توست ..زمانی ارزویم بود .. عزیزم بود ولی حالا ..

حرفی نیست .......
فقط هوایش را داشته باش .....
اما بازیچه اش نشو ....
مثل من !

.

.

.بـــــعد از تــــو....لبخنـــد را بوسیدم گذاشتم تــــوی دفتــــرچه خاطرات !!!!!


لــــایک:تـــازه واردم...باهام راه بیا!!!!!

.

.

.

بــــی تــــو زمـــان برود سماقش را بمکد!!!!!
ایـــن زمان بیخودی خود را علاف کــــــرده....
آخه....بی تو نمی گذرد....شده است ساعتی که باطریش را درآورده اند...درجا میزند!!!!

لـــایک:به احترام همه حرفایی که از این به بعد میگم فقط "سکـــوت"کن...

.

.

.

سر خاک من...
اونی که بیشتر از همه اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه...
اونی که نخواست منو بالاخره میاد دیدن جسدم...
ااونی که حتی نمیخواست دستمو بگیره زیر تابوتمو میگیره...
اونیکه سلام نمیکرد میاد واسه خداحافظی...
عجب روزیه اون روز...حیف که خودم نیستم ببینم...

.

.

.

زندگــــــــــــــــــــــــی 
خیلی تکراری شده 
تا دیروز چه قدر خوشحال بودم ....
اما امروز...
یکی بیشتر از همه اذیتم کرد یکی بیشتر از همه بهم خیانت کرد ..
یکی بیشتر منو به خودش وابسته کرد ...

.

.

.

گاهی میخواهی با سکوتت فریاد بزنی که شاید کسی را با این سکوت ازار بدهی
و چه لذت بخش است چنین فریاد سکوتی!

.

.

.

تویی که الان دلت واسه یه بی معرفت تنگه . . .
تویی که میخوای بهش زنگ بزنی ولی غرورت نمیذاره...
تویی که بغضتو قورت میدی که یه وقت گریه نکنی ...
تویی که هر آهنگی گوش میدی یاد یه نفر میفتی...
تویی که تا میای یه کاری کنی میگی : بیخیال...
تویی که واس خودت آواز میخونی....
تویی که این روزا توی دنیای مجازی غرق شدی...
تویی که حتی توی دنیای مجازی هم خودتو گم کردی...
تویی که نمیدونی چه ریختی خودتو خالی کن...
به سلامتی تو

.

.

.

کاج برف گرفته
انتهای کوچه درخت کاجی برف گرفته 
کوچه خلوت انگار زمین مرده 
بی هیاهو سرد وساکت با چند عابر خسته 
که قدم هایش حاکی از یک زندگی پسته 
منم خسته کنار اون کوچه که بن بسته دارم 
میبینم که یک دختر نشسته 
که دستاشو برف گرفته واون داره میلرزه 
منه خسته میرم سمتش 
اما میبینم که اون خودمنم که اینجا نشسته 
وخیلی وقته با دنیا خدا حافظی کرده

.

.

.

دلتنگی عین یه جاسی شکستگی روی عینک آدمه هر جا نگاه میکنی می بینیش......

.

.

.

بهم گفت خوشبخت بشی..
اما نمی دونست خوشبختی من مجموعه بدبختی هایی که هنوز سرم نیومده.....

.

.

.

شب كه ميشود دلم وجودت را ميخواهد,نه اينكه آغوشِ گرمت را نه,فقط اينكه باشي و در گوشم بگويي*شب بخير*

.

.

.

نگـاهـم داغ دار شده است ؛
تــو را به وسعت ِ یک تماشـای ِ سیــر
کــم دارد.....

.

.

.

واقعا نميدونم چي برات كم گذاشتم...
حالاكه خوب فكر ميكنم مي بينم تواصلا معني عشق واحساس رو نمي فهمي... وگرنه الان انقد راحت روزهارو بي من نميگذروندي...

.

.

.

تا کی میخوای ردم کنی؟/پیش همه بدم کنی؟/میخوای که از عشق خودت رسوایی عایدم کنی/حالم خراب وداغونه/ بی مهریات فراوونه/ اگه منو نخوای دیگه نفس برام نمی مونه...............................................................

.

.

.

دلتنگي هم يه حسه .....!
مثل دوست داشتن.....مثل تنفر.......
ولي فرقش اينه كه آدم دلتنگ تكليفش با خودش هم معلوم نيست...!
خدا كنه هيچ وقت دلتنگ نشي....

.

.

.

در پی آن نگاه های بلند ،
حسرتی ماند و
آه های بلند!

.

.

.

لااقـل رد که می شـوی
بی هـوا بگو : دوسـتت داشتم !!
و تا برگشـتم لا به لای جمـعیت
گُــــم شـده باش !!!

.

.

.

معجزه اون اس ام اسی هست که میتونه حالت رو تو '' یـــــــــــــــــه ثانیه '' عوض کنه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 1,316