loading...
به مرکز سرگرمی و تفریحی خوش آمدید
sepehr alijani بازدید : 8 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

تو بشو ساحل قلبم من میشم ماهی مرده تا بگن به عشق ساحل لب دریا جون سبرده

.

.

.

احساس قشنگیه وقتی بدونی یکی هواتو داره احساس قشنگیه وقتی بدونی یکی دلش برات تنگ شده اما قشنگترین احساس وقتیه که بدونی یکی هرگز تورو فراموش نمیکنه

.

.

.

شبی در عالم مستی نشستم گریه ها کردم/برای این دل خسته شبی تا صبح دعا کردم/دعا کردم که مهرت برود از دل/ولی اهسته میگفتم خدایا اشتباه کردم

.

.

.

هرکجا کوچ دهد دست طبیعت مارا این دل ماست که بیوسته تو را یاد کند

.

.

.

در زندگی دو چیز را دوست میدارم.یکی گل و دیگری تورا.

گل را برای تو و تو را برای همیشه

.

.

.

دل من روی زمینه دل تو تو اسمونه/اونقدر دوست دارم که فقط خدا میدونه.

بیا یه عهدی ببندیم ببینیم کدو یک از ما تا ته جاده دنیا بر سر عهدش می مونه

.

.

.

به قلبم نشستی نگفتم چرا دلم را شکستی نگفتم چرا یکی خواب شبهای مرا ربود چو دیدم تو هستی نگفتم چرا

.

.

.

عشق یعنی:چون خورشید تابیدن بر شبهای دوست...!

وچون برف ذوب شدن بر غمهای دوست...

.

.

.

گستاخی خیالم را ببخش که حتی یک لحظه رهایت نمیکند

.

.

.

وقتی صدای خورد شدنم زیر بای عابران کوجه قشنگترین صدای باییز است دیگر جه فرقی میکند برگ سبز کدامین درخت باشم...

.

.

.

محکوم عشقم گرفتار تو

مثل برنده هوادار تو

مثل یه سایه به همراه تو

بود ونبودم به دلخواه تو

.

.

.

تقدیم به انکه دوریش غمم خانه اش قلبم فراموشییش مرگم است...دوستت دارم...

.

.

.

چطور بگم دوستت دارم دلم اروم بگیره به کی بگم تورو دارم تا از شادی بمیره

.

.

.

اگر بدانم اشک هایم گل زندگیت را اب میدهد همیشه گریه میکنم تا تو زندگی کنی...

.

.

.

نمیدونم کجایی چرا از من جدایی بیام دادم بدونی دلتنگتم خدایی

.

.

.

هرچه دلم را خالی میکنم باز بر میشود از تو/عجب برکتی دارد دوست داشتنت

.

.

.

اویل سرمشق زندگی ام فراموش نکردن انسانهایی است که دوستشان دارم

.

.

.

اگه شدم عاشق تو نذار که بی تاب بمونم/لالایی شبام تویی نذار که بی خواب بمونم

.

.

.

بیا حواس خدا رو برت کنیم تو صداش کن من دزدکی فاصله ها رو بر میدارم

.

.

.

تمام زندگییم فدای عزیزی که تبش قلبم تکرار نام اوست.نهایت ارزویم دیدن لبخند اوست...

.

.

.

جناق شکستیم گفتیم"یادم تو را فراموش"تمام استخوانهایم شکست و فراموش نشدی

.

.

.

کنارم نیستی اما به حجم تمام سکوتی که ته قلبم جا گذاشتی به یادت هستم

.

.

.

به سلامتی عزیزی که یه روز میاد سر خاکم ومن نمیتونم جلو باش بلند شم ولی خیالم راحته که اون روز خاک زیر باشم...

خاک زیر باتم عزیزم...

.

.

.

در زندگی محتاج دو چیز باش:قلبی که دوستش داری و قلبی که دوستت دارد

.

.

.

ادما عاشق میشن تا تنها نباشن!ولی من عاشق شدم که تنها با تو باشم

.

.

.

انگار میدان است.دلم را می گویم هرکس از راه میرسد دورش میزند

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 1,258