loading...
به مرکز سرگرمی و تفریحی خوش آمدید
sepehr alijani بازدید : 9 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

تا حالا نیمه شب دیدی؟
‏.
‏.
‏.
‏.
میدونستم ندیدی واسه همین بیدارت کردم ببینی خیلی قشنگه ‎;)‎

.

.

.

سلام…. ببخشید این وقت شب مزاحم شدم ، یه سئوال مهم ازتون داشتم: چرا آدمها از خجالت آب میشن ؟ چرا نوشابه نمیشن ؟ یا دوغ حتی ؟؟؟

.

.

.

(مخصوص ساعت2به بعد)
سلام یه سوالی داشتم نه ولش کن فردا میگم که از خواب بیدار نشی

.

.

.

شرمنده به خدااره میدونم خواب بودی خوب بابافحش نده دیگه کارت داشتم که بیدارت کردم میخواستم بدونم ماهی وقتی که غذا میخوره اب تو دهنش نمیره

.

.

.

ببين عزيز دلم پاشو...........
اگه پا نشی قهر ميکنما.............
خب دلم برات تنگ شده............
جون من پاشو............
پاشدی.............
افرين عزيزم............
حالا که پاشدی ماچم کن بگير بخواب!

.

.

.

اگر به خواب میدیدم غم روز جدایی را//به دل هرگز نمیدادم خیال اشنایی را

.

.

.

مخصوص 3 نصف شب سلام می خواستم بگم فیلم دیدن بسه دیگه برو بخواب راستی یه چیز دیگه یه سوسک تو اشپز خونست

.

.

.

هرشب بخاطرتوازخواب پاميشم به دروديوار ميزنم تابه توبرسم اى " مستراب "

.

.

.

مخصوص ۲نیمه شب:سلام اون یکی دوستت میخواست بیدارت کنه من نذاشتم به نظرت کار خوبی کردم؟

.

.

.

من هنوز بیدارم،تو چرا بیداری؟
غم تلخی دارم ،تو چرا بی تابی!!
عشقه پاکم بودی ،همچنان بی پروا، تا ابد میمانی
تو مبادا ازمن گله در دل داری.....

.

.

.

سلام بيام دادم بكم خوابي يابيدار؟اكر خوابي صبح بيام بدم!

.

.

.

اومدم ازت معذرت خواهی کنم . میدونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟ بعد وقتی میگم نمیفهمی ناراحت میشی .
آخه الان مگه ساعت ۳ نصفه شب نیست . خب واسه اینکه نصفه شب بیدارت کردم اومدم ازت عذرخواهی کنم . میشه منو ببخشی!

.

.

.

میخواستم بگم پاهات از زیر پتو اومده بیرون یه وقت سرما نخوری.

.

.

.

خوابی ؟ خوب اشکالی نداره هر وقت بیدار شدی بهت میگم حالا بگیر بخواب .

.

.

.

از اونجا که شتر در خواب بيند پنبه دانه ،گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظيفه خود دونستم بيدارت کنم آخه داشتي بالشو مي خوردي ..

.

.

.

عزیزم کار مهمی داشتم:
اعلام کردن امشب ساعت 3/5 عقب مونده هارو شفا میدن گفتم بیدارت کنم که جا نمونی.... بابا زود باش دیر شد
باشه بابا چرا فحش می دی ... حالا بیا و خوبی کن

.

.

.

خواهشمند است در بستر بالش خود آرام باشید،
تا لحظاتی دیگر آماده پرواز خواهیم شد تا صبح فردا سفر خوشی برای شما آرزومندیم
(خلبان خطوط هوایی رویا)
شب خوش

.

.

.

ببخشید این موقع شب مزاحم شدم میخواستم ببینم هواپیمابوق داره یانه

.

.

.

ببخشید که دیر وقته ولی یه سوال داشتم که خیلی وقت میخواستم ازت بپرسم که الآن یادم افتاد : ایران به کشورهای دیگر نفت میفروشه بشکشو پس میگیره یا با بشکه میده؟!؟!؟!؟

.

.

.

ای شیطون عینه گربه پریدی رو گوشیا!!!!

.

.

.

توي زندگي هر كس؛شبهايي ست...كه هيچ وقت صبح نمي شود!!!...امشب از اون شباست . :'(

.

.

.

سلام ببخشید این موقع شب مزاحم شدم .. اخه مجبورم به همه گوسفندام سر بزنم...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 1,310