loading...
به مرکز سرگرمی و تفریحی خوش آمدید
sepehr alijani بازدید : 38 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

امروز برایت زیبا ترین گل های دنیا را خواهم آورد،هرچند تو مهربان تر از همه آن هایی.
امروز تولد تو تولد همه خوبی هاست

.

.

.

وقتی نگاه تو به دنیا افتاد
یک حس عجیب در دل ما افتاد
در گوش بهار ، آسمان چیزی گفت
نام تو سر زبان گلها افتاد
تولدت مبارک . . .

.

.

.

ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﻔﺘﻦ ﻫﯿﭻ ﮔﻠﯽ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﺍﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺍﻭ ﻧﯿﺴﺖ . . .
تولدت مبارک : )

.

.

.

زم شادی و بوسه ، گلای سرخ ومیخک
میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز
از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا
یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرفمن
الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم
به خاطر و جودت به افتخار بودن
تو این روز پر از عشق تو با خندهشکفتی
با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی
ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس
تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن
همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس
واسه تولد تو باید دنیا رو اورد
ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد
اینا یه یادگاری توی خاطره هاته
ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد
تولدت عزیزم پراز ستاره بارون
پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون
الهی که همیشه واسه تبریک امروز
بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون

.

.

.

در باغ جهان ، دلم گلی می جوید
امروز گل سپیده ات می روید
امروز دلم دل ای دل ای میخواند
چون میلاد تو را خدا مبارک گوید . . .
تولدت مبارک :)))))))

.

.

.

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه
عاشق مهربانی تؤام…. برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی!!

تولدت مبارک عشق من :)

.

.

.

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟
ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟!!!!
تولدت مبارک :)

.

.

.


روز تولد تو / روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه / بر این دل بیابان
روز تولد تو / گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد / در حیرت تو خواب است

.

.

.

در ستاره بارانِ میلادت میان احساس من تا حضور تو حُبابی است از جنس هیچ . . .
از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق . . .
جشن میلادت را به پرواز می روم . . .
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها . . .
آسمانی که نه برای من ، نه برای تو ، که تنها برای ” ما ” آبیست . . .!!

.

.

.

امروز روز توست ، روز میلادت؛
دنیا تبسم کرده است امروز با یادت؛
امروز بی شک آسمان آبی ترین آبیست؛
چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست؛

.

.

.

ترسيم اولين نگاهت در كشاكش روزهاي پر دغدغه بهار...
اثبات شيريني حضورت در ميان بي كرانه اي از گرفتاري هاي سال نو...
زيباترين حادثه عمرت كه اتفاق ميفتد در...امروز!
تمام تنهاييت را در ميان برگ هاي نو رسيده بهار جا بگذار و احساس صميمت كن با خاطره هايي كه واژه هايش از نسل نانوشته هاست و تنها كاراييش يادآوري همين شادباشيست كه بايد كفته شود...
فارغ از تمام گله هايي كه ميان من و تو به وجود مي آيد و ميرود...!!!
براي تو چه فرقي ميكند هركسي در خلوت خاطراتش تو را چگونه به ياد بياورد...
تو هماني بشو و بمان كه خودت ميخواهي...
من با گذر هرسال ياد ميگيرم كه پسرك دوست داشتنيه دلم را دورتر نگه دارم كه مبادا خط بخورند اين قشنگي هايي كه قداستشان دست كمي ازين بهار و اين روزهاندارد....
و كاش بشود به تمام روياهايت رنگ آبي حقيقت بزني....
در كنار تمام اقاقي هاي برافراشته در روزهاي سبز خرداد و بهشتي به نام بهار!اضافه شدن يك اوج ديگر به نهال بودنت مبارك

.

.

.

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید؛
که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است...
بهانه ی زندگیم تولدت مبارک!!!!

.

.

.

امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . .
تولدت مبارک

.

.

.

هر روز برات رویایی باشد در دست نه دور دست عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مرگ تولدت مبارک

.

.

.

تولدت را تبریک میگویم ......
دیر نیست روزی که همه به قول سهراب ترا به هم تبریک میگویند .
خلاصه میگویم......!
" نازنینم لمس بودنت مبارک "

.

.

.

از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید/غصه هایم یک به یک از قلب وجانم پرکشید/روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود/آسمان در مقدمت باران گل باریده بود
تولدت مبارک

.

.

.

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم؛ چه کسی چشمهای زیبای تو را رنگ کرده است؟چند وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟!
فرشته ای در قالب یک انسان!!!
فقط ساده میتوانم بگویم؛
تولدت مبارک

.

.

.

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که میتوان با آن به رنج های زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست...
میلاد تو معراج دستهای من است، وقتی که عاشقانه تولدت را شکر میگویم!
فرشته آسمانی من، سالروز زمینی شدنت مبارک.

.

.

.

آرزو میکردم که در جشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم تا در کنارت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم و در کلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت..
سالروز طلوع زندگیت مبارک

.

.

.

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست، به دنبال کوچک ترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم...
ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم!
تولد زیبایت آذین زندگی ام باد...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 1,260