loading...
به مرکز سرگرمی و تفریحی خوش آمدید
sepehr alijani بازدید : 3 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

رو تو حساب دیگه ای میکردم ناراحت نشی خیلی برام عزیزی ولی تازه فهمیدم ادم دورویی یه روت ماهه یه روت گله

.

.

.

اگه می بینی اینقدر دوستت دارم ، اگه می بینی فدات می شم ، اگه می بینی تو دنیا با هیچکس عوضت نمی کنم 

باور کن اکس خوردی تو توهمی

.

.

.

از روزی که به تو آموخته اند
بیماری ” عشق ” از ” وبــا ” خطرناکتر است ،
احساسم را با آب معدنی می شویم
و قلبم را روزی سه بار
ضدعفونی می کنم !
پس …
جای نگرانی نیست !!!

.

.

.

روانشناسی ادویه ها :
از بین ادویه های زیر من شبیه کدومشونم 
فلفل سیاه
نمک
زرد چوبه
فلفل قرمز
دارچین 
کاری
آویشن
پاپریکا
زعفران



جواب

فلفل سیاه =شیطون
نمک = دوست داشتنی
زرد چوبه = پر حرف
فلفل قرمز =تودار
دارچین = باهوش
کاری= فتنه
آویشن=زیبا
پاپریکا=مغرور
زعفران=جذاب زجر کشیده

.

.

.

دیگه تنها جایی‌ که میبینی‌ یکی‌ ۱۰، ۱۵ تا هندونه یجا میخره کتاب ریاضیه !

.

.

.

◘تو سیب سرخ کدام درخت پرتقالی ؟
که هر دانه انارت !
به سرخی گیلاس های ..
درخت موز است!!!!!!!
ای گلابی من:))))))))))))))))◘

.

.

.

یکی از لذت هایی که دیگه نیست اینه که تو هوای بارونی 
.
.
.
.
.
از پنجره اتاقم توف کنم تو سر عابرین 
آخه تا چند ماه دیگه بارون نمیاد

.

.

.

3 تا ميمون از باغ وحش فرار ميكنن ! اوليش ميره آفريقا دوميش ميره هند سوميش هم داره اين
پيغام رو ميخونه!

.

.

.

یه سوال از دخترای خوشگله پولدار
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اگه گفتین شماره موبایلتون چنده ؟

.

.

.

به دریا بنگرم ، دریاتو بینم / به صحرا بنگرم ، صحراتو بینم / نمیدونم چه کس برعینکم ر...ی...د ، که هر جا بنگرم آنجا تو بینم 

.

.

.

من
پینوکیو
ملوان زبل
سیندرلا
زی زی گولو
نمو
پت و مت
مردعنکبوتی
شرک
سندباد
آلیس
آن شرلی
میکی موس
کوزت
آنجولیا جولی
آل پاچینو
جنیفر لوپز
تام کروز
برادپیت
آمیتا پاچان
مدونا
تام هنکس
سیلوستر استالونه
جت لی
بروس لی
جان وین
غضنفر و بقیه بروبچ تصمیم گرفتیم بهت بگیم:(((((ســــــرکـاری)))))

.

.

.

می خوام گلکسی نوت بخرم، نه به خاطر امکاناتش، نه به خاطر کیفیتش بلکه به خاطر سایزش. آخه تنها گوشی موجود دربازاره که از سوراخ توالت رد نمیشه! یعنی عمرا بیفته توی چاه...

.

.

.

کشت زار سر سبز دلت را به من بسپار تا شریکی نخود توش بکاریم...

.

.

.

هرگاه غمهاتورا دربر گرفت واحساس ناراحتی کردی دستهایت رابسوی پنجره دراز کن وفریادبزن پیشی بیا منوبخور

.

.

.

دوباره چشام پر از اشک شد....
نترسید بابا خواستم عطسه کنم نشد!!!!

.

.

.

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﮔﻔﺘﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺧﻮﺏ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ.
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﺣﻤﺖ ﮐﺸﯿﺪﯼ...

.

.

.

یه سوال ازتون دارم؟؟؟
به نظر شما میشه روی میز نهار خوری شام یا صبحانه خورد؟؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 1,315