loading...
به مرکز سرگرمی و تفریحی خوش آمدید
sepehr alijani بازدید : 6 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

وسط تابستون داییم رفته کیش مامانم زنگ زده 
میگه:هوا اونجا چطوره .............. اینجا ؟...........
هوا عالیه..............عالی 
همه باهم رفتیم زیر پتو داریم از سرما می لرزیم..............
نمی دونی عجب کولریه..................یکنفس تمام ساختمونو کرده یخچال
شماره کولریه؟............. بنویس الان میگم........

.

.

.

من تو فکر کتف و شونه ی این راننده تاکسی های بدبختم !

انقد میزنن رو شونشون میگن آقا بفرما :|

سوراخ نمیشه آیا ؟!

.

.

.

نا امیدی یعنی اینکه پست لایک خورت روز اول بره صفحه پنجم.

لامصب از شکست عشقی هم بدتره

.

.

.

بعضی ها رو هم باید "حلزون" صدا کنی!
آخه لامصبا خیلی مشهورند...!

.

.

.

اخ اخ اخ فهمیدی چی بت گف؟
جدأ روم نمیشه بگم
باش اسرار نکن میگم ولی دم گوشت
بت گف ای لایک نکن بد دماغ
بدو بدو لایک کن تا بفمه هم مماغت قشنگه هم با معرفتی

.

.

.

دقت کردین وقتی مهمون میاد آشغال ریزه های روی قالی چقدر به چشم میان و بزرگ میشن ؟!

.

.

.

وقت شناسی من ... تو فاصله عوض شدن یه صفحه اینترنت کارای یه هفتمو انجام میدم....من تند و تیز نیستم ..نت کنده

.

.

.

به گزارش خبر گزاری حسین نیوز رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد : اگر سرعت ماشینها به اندازه سرعت اینترنت حسین باشد یکی 50 نمره مثبت به آنها داده می شود .

.

.

.

یکبار یه خسیسه خونش آتیش میگیره اس ام اس میده آتش نشانی میگه کار واجب دارم یه زنگ بزن!!!!!! بزن لايكو به افتخار خسيسه.

.

.

.

آیا میخواهید همیشه و همه جا بدرخشید؟
به خودتان مقداری اکلیل بزنید
من امتحان کردم خوب جواب داد

.

.

.

دیروز کلی انتظار کشیدم نیومدی
امروز التماس کردم بازم نیومدی
میترسم فردا چشمامو پر از اشک کنی و باز نیای !
چه بد دردیه یبوست …

.

.

.

اگه سال تا سال يه قرون تو جيبت نباشه هيچ كس نميفهمه فقط كافيه يه نخ سيگار تو جيبت باشه همه عالم ميفهمن 
حلقتون تو حلقم اگه دروغ بگم

.

.

.

مهناز افشار در کلاه قرمزی 92:میتونم 1عکس دسته جمعی ازتون بگیرم؟
فامیل دور : عکس دسته جمعی از من؟!!!!!

.

.

.

خه چرا يه دكورى ميزارين كه هى بيوفتين جلو ملت ضايع بشين ؟؟؟
اين عموپورنگ تا الان زنده مونده خدا باهاش بوده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 1,308